{month}
{day}

Halloween túra a középmecseken

Halloween túra a közép-kecseken

2017 november 18.án Jenő napján 128 fő gyülekezett Pécsen az egykori Szatmári György püspök Nyaralójánál közismert nevén a tettyei romoknál. Ezen a napon ünnepeljük Ady Endre költőnk születésének150. évfordulóját. Ködös szemerkélő esőben indultunk el a Dömör kapu felé. A legeslegfiatalabbak az anyaotthonból jöttek hátizsákként utaztak anyukájuk hátán a legidősebb Mikibá volt a 69 évével. Kellett az eligazítás a túra előtt és közben is. A kilátónál pihentünk és tízóraiztunk aztán a turistaház felé vettük az irányt Tájékozódási futóverseny résztvevőivel találkoztunk útközben. A turistaház parkolójának déli részén mentünk vissza a piros és sárga keresztre egy nagyon vadregényes és kicsit veszélyes úton igen lassan értünk le a Szent Bertalan útra. Ez az út 540m de még jó időben is nagy odafigyelést igényel kellett a közös munka az egymás segítése. Megtekintettük a Kápolnát amit keresztény horvátok / szőlő művesek építettek a török hódoltság után az 1700 as években. A kápolnától a csoport kettévált az egyik csoportot Vénosz József vezette a másikat Mikibácsi. Az útvonal most már Középgyükés, Szamárkút,Vass Albert u, Jász u,Hársfa u,Vadász u, Végcél Ledina. Egy jót kajáltunk és mindenki igyekezett a buszpályaudvarra. Szép napunk volt, nem volt hideg jót túráztunk.​